Iværksætteri

Iværksætterkonkurrencen 2015

Kriterier der er retningsvisende for udpegning af klubvinder:

• Der er tale om et helt nyt og evt. uprøvet koncept eller idé.

• Det kan være en enkeltmandsvirksomhed eller en virksomhed med op til 3 partnere.

• Virksomheden må højst have været i gang i 3 år.

• Virksomheden må gerne have mere end 3 ansatte.

Fordelen for den enkelte iværksætter ved at deltage er, at:

• Modtage mentoring fra nogle af Danmarks dygtigste og mest erfarne erhvervsfolk.

• Opnå profilering af sin idé / produkt / koncept igennem Rotarys netværk.

• Få mulighed for at blive introduceret til andre Rotary klubber i ind- og udland, i første omgang primært Sverige.

Iværksætterkonkurrencen 2014

Frederiksberg Rotary Klub valgte den 13. maj 2014 klubbens første iværksætter. Det blev Stella Care i tæt konkurrence med Famly og TalentTakesChallenge. Efterfølgende har det på Frederiksberg baserede Stella Care også vundet ditriktets (D-1470) iværksætterkonkurrence. Den blev overrakt i forbindelse med Frederiksberg Rotary Klubs festlige præsidentskifte på Frederiksberg Slot den 24. juni 2014.

Distriktet og dermed også Frederiksberg Rotary Klub er også at finde på den kommende messe Iværk & Vækst, der løber af stablen den 12.-13. september 2014.

På messen Iværk & Vækst i Øksnehallen blev Frederiksberg Rotary Klubs klub-iværksættervinder Stella Care kåret til Rotarys landsiværksættervinder ved en stor festlighed på den store scene fredag eftermiddag.

Tillykke til Stella Care!

Frederiksberg Rotary Klub

Møder og hurtige links